از این دنیا بیزارم

چرا بعضی وقتا همه دنیا دست به دست هم میدن که اون اتفاقی که ما دوست داریم و انتظارشو میکشیم نیافته

فقط  ۵ دقیقه عجله کردم و لحظه ای که۴سال انتظارش رو کشیدم و ازدست دادم

..........

آخه چرا؟


نظرات 2 + ارسال نظر
رویا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

5 دقیقه عجله کردی یا 5 دقیقه غفلت کردی؟

نه عجله کردم
غفلت وقتی روی میده که بدونی قراره اتفاقی بیافته
ولی من نمیدونستم و رفتم

شهریار شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ب.ظ http://cn3cn3.blogsky.com

سلام کریسمس هم مبارک بلاگ قشنگ و جالبی داری اگه مایل باشی باهم تبادل لینک داشته باشیم
من در زمینه کسب درامد اینترنتی ایرانی فعالیت میکنم اره ایرانی..... بدون دروغ و کلک میشه ازش پول
دراورد با سه روش.....
تو وبلاگم منتظرتم در ضمن اینو بدون اگه به جمع ما پیوستی تنها نیستی ما باهاتیم تا به درامد ثابت برسی
بعدشم شما دست مارو بگیری شرمنده سرتو درد اوردم برات ارزوی موفقیت میکنم
برادرکوچک شما شهریار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد