گذشتن

می خواستم بهت بگم چقدر پریشونم       

                                دیدم خودخواهی دیدم نمی تونم

تحمل می کنم بی تو به هر سختی  

                     به شرطی که بدونم شادو خوش بختی

به شرطی بشنوم دنیات آرومه

                   که دوسش داری زا چشمات معلومه

یکی اونجاس شبیه من یه دیونه 

                       که بیشتر خودم قدر تو میدونه

چیکار کردی تو با قبلم بخاطر تو بیرحمم   

              تو می خندی چه شیرینه گذشتن تازه میفهمم     

نظرات 3 + ارسال نظر
ع.خ سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.jump.blogsky.com

به شرطی بشنوم دنیات آرومه ...این شرط هیچوقت تو این دنیا true نمیشه

شاید

اکبر جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ http://akbar13.com

سلام امین جان
چی شده؟
اوضاع به کامه یا نه؟
همیشه سبز و سرفراز باشی رفیق.

به به سلام
اکبر خان خودم
الان همه چی خوبه تو چطوری ؟خوبی ؟
بد نیست خوبه میگذره دیگه تو که رفتی .این پسره هم پسر خوبیه بد نیس تا ببینیم بعدا چی میشه ؟مرسی

khastgah دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام
من آمدم سری به این دنیات بزنم

سلام خوش اومدی
ولی واقعا وقتی واسه آپ کردن اینجا برام نمی مونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد