پیله درد

به گرداگرد من یه پیله درد

          من ازاین پیله بایستی رها شم

میخوام بشکافم این فندان تنگو

           که هم پرواز با پروانه ها شم

توی آبی پاک آسمون ها

           اگه جایی برای موندم نیست

پس این شوق پریدن از کجاهاس

          که فکر دیگری توی سرم نیست

برای پیکر فرسوده من

          پناهی غیر ازاین خسته تنم نیست

پناهی غیر از آغوش خودم نیست

به خدا منم امام حسین رو دوست دارم

جایی که کار می کنم روبرو شهرداریه که بدستور شهردار محترم منطقه

یه بلندگو با تموم قوا از صبح زود شروع کرده به پخش غزاداری به زبون های مختلف

واقعا مغز واسم نموده

وبلاگهای پولکی

ازاین وبلاگهای پولکی متنفرم

دیگه اینقدر پیام میدن که حدو حساب نداره

وبلاگ جای گفتن حرفایی که در حالت عادی نمیشه به هرکسی گفت نه جای درآمد و کسب و کار

لعنت به این پول

سرکاری

شاید اصلا کار درستی نباشه

ولی امروز یه شاپسری رو سرکار گذاشتیم

جاتون خالی خیلی حال داد

خدامنوببخشه

توبه

واعظان کین جلوه بر محراب ومنبر می کنن 

                       چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنن 

مشکلی دارم از دانشمند مجلس باز پرس 

                       توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنن 

واقعا چرا؟ 

مگه اونا از اون دنیا اطلاعات بیشتری ندارن؟  

آشفته بازار

دلم تنگ است

          دلم میسوزد از باغی که میسوزد

نه بیداری       نه دیداری

       نه دستی از سر یاری

مرا آشتفته میدارد چنین آشفته بازاری